رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرکرد
نوشته شده توسط : سارا باباپور

داوطلبان گرامی دقت داشته باشید که دانشگاه آزاد در رشته های بدون کنکور هم دانشجو می پذیرد بنابراین فرصت را از دست ندهید، داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و موفق به شرکت در آزمون شده اند اما ممکن است مجاز به انتخاب رشته نشده باشند و یا رتبه لازم برای قبولی در رشته های مورد علاقه و دانشگاه مورد علاقه خود را نیاوردند دیگر نگران نباشند همانطور که می دانید دانشگاه آزاد در کلیه شهر ها و استان ها در بسیاری از رشته ها بدون آزمون هم دانشجو می پذیرد بنابراین داوطلبانی که قصد ثبت نام وآگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 96  را دارند توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد شهرکرد در رشته های بدون آزمون هم دانشجو می پذیرد بنابراین داوطلبان عزیز می توانند هر سوالی در رابطه با نحوه ثبت نام و شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام نیاز دارند را از مشاوران سامانه صدای مشاور بپرسند و حتی ثبت نام دانشگاه آزاد 96 در شهرکرد را از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در منزل و یا محل کارتان و در کمترین زمان برایتان انجام دهند. 

 

 

 

 

نحوه پذیرش در برخی رشته های پزشکی 96 - 97

داوطلبان گرامی این مژده را به شما می دهیم که امسال تعدادی از رشته های پیراپزشکی مقطع کاردانی دانشگاه های علوم پزشکی و همچنین تعدادی از رشته های شعبه کیش دانشگاه تهران و صنعتی شریف نیز به این رشته های بدون کنکور اضافه شده اند. بنابراین داوطلبان باید شرایطی رابرای قبولی در کاردانی رشته های پزشکی بدون کنکور داشته باشند که برخی از شرایط را برای شما متقاضیان عزیز ذکر میکنیم. 

 

شرایط پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور شهرکرد 

دارا بودن شرایط بومی حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه دانشكده علوم پزشكی برگزاركننده دوره (شامل: تولد یا محل سكونت فعلی و یا یكی از سه سال محل اخذ مدرك تحصیلی دو سال آخر دبیرستان و یكسال دوره پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام جدید و یا یكی از سه سال آخر دبیرستان و یا هنرستان برای داوطلبان نظام قدیم البته در ثبت نام سال 95 تنها محل اخد دیپلم را می شد به عنوان استان بومی معرفی کرد. متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع كاردانی، كارشناسی پیوسته، كارشناسی ناپیوسته، كارشناسی ارشد، دكتری عمومی، دكتری حرفهای و همچنین دكترای تخصصی حق ثبت نام و شركت در این دورهها را ندارند، مگر با پرداخت شهریه مربوطه در ثبت نام سال 95 فارغ التحصیلان کلیه واحدهای دانشگاهی اعم از کاردانی یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد حق ثبت نام در این دوره ها را نداشتند.

 

داوطلبان عزیز توجه داشته باشید پذیرش در این كدرشته محل ها بصورت نیمه متمركز انجام می شود و داوطلبان واجد شرایط به میزان چند برابر ظرفیت های اعلام شده برای مرحله مصاحبه معرفی می شوند. پس از اعلام نتیجه مصاحبه ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی از سوی سازمان سنجش آموزش كشور اعلام میشود. پذیرفته شدگان از مزایای آموزش رایگان برخوردار می باشند. تسهیلات اعطایی به پذیرفته شدگان دولتی، همانند سایر پذیرفته شدگان از محل آزمون سراسری میباشد. برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

 

 

پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرکرد 

داوطلبان عزیز دقت داشته باشد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 با ثبت نام با کنکور هیچ تفاوتی در مدرک تحصیلی و شهریه ندارند بنابراین خیال داوطلبان از این بابت کاملا راحت باشد تنها تفاوت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای این داوطلبان ممکن نمی باشد. بنابراین اگر قصد ثبت نام در رشته های عالی بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرکرد را دارید بدون معطلی اقدام کنید. اما متقاضیان عزیز توجه داشته باشند در برخی از رشته های پزشکی دانشگاه آزاد  مثل دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، اتاق عمل ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، علوم تغذیه ، هوشبری ، فیزیوتراپی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، دامپزشکی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی مثل نمی توانند بدون کنکور ثبت نام کنند. 

 

 

 رشته های بدون کنکور  دانشگاه ها 96 - 97

داوطلبان عزیزی که رشته های مورد علاقه خود را در دانشگاه آزاد پیدا نکردند نگران نباشد همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها هستند که با شرایط مختلف دانشجو می پذیرند اگر شما داوطلب گرامی به هر دلیلی موفق به ثبت نام در رشته یا دانشگا مورد علاقه خود نشدید نگران نباشید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 96 - 97 هم در بسیاری از رشته ها دانشچو می پذیرد بنابراین برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و  نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و کلیه رشته ها و همه ی دانشگاه ها می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

 منبع: رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرکرد





:: برچسب‌ها: رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 5996
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: